דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יהלומים.. לא רק לעשירים 

מאת    [ 03/11/2010 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2839 פעמים ]

כשאתם שומעים את המילה יהלומים, על מה אתם חושבים? על העוצמה של היהלום? על היופי הבלתי נגמר שלו? על המחיר היקר, שכמעט בלתי אפשרי לעמוד בו? הכל נכון, חוץ מהעניין האחרון. כי היום אפשר למצוא יהלום במחירים שכל אחד כמעט יכול לעמוד בהם. צריך רק לדעת מה לחפש.

יהלומים לכל טבעת

ברור לכולנו כי טבעות אירוסין, למשל, לא יהיו מושלמות ללא האבנים המדהימות הללו, אם אלו יהלומים שחורים או רגילים. טבעות יהלומים הן הדבר היוקרתי ביותר שקיים היום בעולם התכשיטים וכל אדם שרוצה להעניק לעצמו או לבן זוגו מראה יוקרתי, יקנה לו טבעת יהלום.

יהלומים גם על כל תכשיט

אבל לא חייבים להישאר רק בתחום של טבעות יהלומים. האבן המדהימה הזו תתאים לכל תכשיט שהוא, בין אם זו שרשרת יהלומים או צמיד מרהיב. היהלום מתאים לכל חלק בגוף האדם – אפילו כאבן בקצה הפירסינג בטבור – כך שאין צורך להתקבע על סוג אחד בלבד. תכשיטים עם יהלום הם שילוב מושלם ומנצח בכל מצב.

אבל המחיר, המחיר...

אז זהו, שכאן הטעות הגדולה של רוב האנשים. הדעה הרווחת של כולם היא שיהלומים יגרמו להם לפשיטת רגל או ייאלצו אותם לחסוך כסף שנים על גבי שנים. וזה לא תמיד נכון. אם תדעו איזו אבן לבחור תופתעו מהמחרים שתשיגו, כשאתם לא פוגעים אפילו במעט במראה הסופי. היוקרה של התכשיט תישאר, לא משנה איזה יהלום תבחרו.

כדי שזה יקרה, אתם צריכים לדעת על מה לשים את העין, מה לשאול ומה לבדוק. יהלומים כוללים כמה קריטריונים שקובעים את המחיר הסופי – המשקל, הבהירות, כמות הפגמים וצורת הליטוש. אם תמצאו יהלומים שמציגים נתונים שיספיקו לכם, תוכלו להשיג יהלום שנראה נפלא ולא עולה יותר מידי. עכשיו נבין איך עושים זאת.

יהלומים מדורגים לפי הצבע שלהם

נכון שאתם נדהמים מהיהלומים הנוצצים והמרהיבים שיש בסרטים או בחלונות הראווה של החנויות? זה קורה בעיקר משום שהצבע שלהם 'נקי' מאוד, קרוב לשקוף. ואם אתם רוצים יהלום מרהיב, אתם צריכים אותו כמה שיותר בהיר. הבהירות מסומנת באותיות אנגליות: D היא הרמה הטובה ביותר, Z היא הנמוכה (בה היהלום ייראה אפילו צהוב).

אבל, זה לא אומר שאתם חייבים לשאוף לאות D. גם טבעות בדירוג נמוך יותר יהיו בהירות מספיק. עין לא מקצועית פשוט לא תבחין בהבדל. לכן, גם טבעות המדורגות כ-H ישרתו נאמנה את המטרה שלכם. ויהיו כמובן זולות יותר.

יהלומים עם פגמים עולים פחות

כל יהלום מגיע עם פגמים, כשמעט מאוד יהיו מושלמים. אבל גם ריבוי יחסי של פגמים לא אומר שתצטרכו לוותר על האבן. גם כאן, רוב הסיכויים שלא תבחינו בפגמים הללו. עניין הפגמים מוגדר כבהירות וככל שהיא נמוכה יותר, כך היהלום יעלה פחות.

יהלום נשקל בקראט

שלא כמו בזהב, הקראט מסמל את משקלו של היהלום. גם הנתון הזה ישפיע על המחיר. לדוגמא: טבעות יהלומים עם כמה יהלומים קטנים יעלו לעיתים פחות מאשר טבעת יהלום עם אבן אחת גדולה, אם משקלם הכולל יהיה נמוך יותר מאשר של האבן היחידה.

ישנם עוד דברים שמשפיעים על מראה היהלום כמו החיתוך שלו והשילוב שלו עם החומרים מהם עשוי התכשיט, אך בגדול, שמירה ובירור של כל הפרמטרים שהזכרנו כאן יבטיחו לכם יהלומים שנראים מצוין ועולים מצוין – בדיוק כמה שציפיתם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב